Note :-

Hai member's...

Sudi-sudikanlah menjengah ke blog tak seberapa ini dan jangan lupe tinggalkan jejak anda, kalau ade masa aku jelajah blog korang pulak =)

Yang penting FOLLOW aku tau...


P/S :- Blog ini memang carca-marba, aku menulis ikut keadaan aku dan kehidupan aku...harap maklum... =)

~ me only me ~

~ us ~

Daisypath Anniversary tickers

Our Anniversary

~ Ahmad Habib Ad-Darwisy ~

Our Little Khalifah

 IAmPregnant Ticker
Lilypie Pregnancy tickers
 BabyFetus Ticker

Khamis, 28 Oktober 2010

.S.T.R.E.S.S.



gambar diatas menerangkan keadaan aku sekarang ini.

dengan keje makin bertambah, dengan nak buat filling yang baru, dengan masalah internet yang kejap ok kejap xok...mengong tol...aku nak bukak blog nie pon mengambil mase yg lame...adoii...sakit kepala den...

dah la facebook kene block...jangan la blogger nie pon dieorg nak block gak...makin tension aku nanti, tak dapat aku nak meluahkan isi hati+perut+kepala aku ini...huhuhu

me : kalo boleh aku perlukan 1org PA yang dapat tolong aku buat keje2 aku nie...ade sape2 yg berminat??...huhuhu
 


with lurve

Tiada ulasan: