Note :-

Hai member's...

Sudi-sudikanlah menjengah ke blog tak seberapa ini dan jangan lupe tinggalkan jejak anda, kalau ade masa aku jelajah blog korang pulak =)

Yang penting FOLLOW aku tau...


P/S :- Blog ini memang carca-marba, aku menulis ikut keadaan aku dan kehidupan aku...harap maklum... =)

~ me only me ~

~ us ~

Daisypath Anniversary tickers

Our Anniversary

~ Ahmad Habib Ad-Darwisy ~

Our Little Khalifah

 IAmPregnant Ticker
Lilypie Pregnancy tickers
 BabyFetus Ticker

Isnin, 9 Ogos 2010

~ wall deco sticker ~

waaallaahhh~ sempena bulan puase n nak raye nie leh deco sket umah kiter....skrg nie aku gile ngan wall sticker nie....huhuhu...skrg dh dpt umah baru...leh la deco2 sket....actually guna sticker nie kira jimat gak...tok kawan2 yg baru dpt umah tue deco2 sket umah kiter tue nmpk cantik...hihihi...wall sticker nie ade yg murah ade yg mahal....kalo korang byk duit beli la mahal nyer...macam aku cari yg berpatutan la...yg penting kualiti sticker tue supaya tahan lama....









antara sticker yg aku berkenan.... yang gmbr pokok2 nie letak kat bed room lawa kn??...yang tiang lampu tue kalo letak kat tangga or luar pintu rumah mmg nice =D....

















mmg byk wall sticker nie...antara sticker2 pilihan aku tue harga nyer mmg berpatutan...so, ape lagi mari kiter decorate rumah kiter....

source : http://www.irkoreadeco.com/

with lurve

Tiada ulasan: