Note :-

Hai member's...

Sudi-sudikanlah menjengah ke blog tak seberapa ini dan jangan lupe tinggalkan jejak anda, kalau ade masa aku jelajah blog korang pulak =)

Yang penting FOLLOW aku tau...


P/S :- Blog ini memang carca-marba, aku menulis ikut keadaan aku dan kehidupan aku...harap maklum... =)

~ me only me ~

~ us ~

Daisypath Anniversary tickers

Our Anniversary

~ Ahmad Habib Ad-Darwisy ~

Our Little Khalifah

 IAmPregnant Ticker
Lilypie Pregnancy tickers
 BabyFetus Ticker

Jumaat, 29 Oktober 2010

.A.H.A.D.v3.


82


gambar diatas adalah jadual imunisasi bayi yang bertanda right pink Habib dah disuntik yang warna hitam pulak suntikan akan datang untuk umur 1tahun. untuk yang berwarna didalam column adalah saranan dari KKM.

jadual nie mengikut saranan KKM tapi aku ikut rekod kesihatan (Kad Biru - Baby Boy @ Kad Pink - Baby gurl) yang kaum-kaum ibu mesti bawak mase check & suntikan anak-anak mereka.


seperti gambar diatas, kad nie yang aku usung pergi-balik klinik waktu Habib perlu disuntik. yang kertas putih tue adalah rekod dari Klinik Desa *klinik nie yang termampu aku pegi*. Jika Habib dah masuk 1 tahun  baru cadangan bawak dia pergi Klinik Swasta tempat dia dilahirkan untuk check & suntikan MMR.

sepanjang aku bawak Habib ke Klinik Desa, persekitaran yang ok sebab dah diubahsuai untuk keselesaan kaum-kaum ibu & anak-anak. *gambar diklinik tue nanti aku upload untuk entry akan datang* yang paling penting ianya  FOC *free-of-charge* hahaha...

me : now ahmad habib ad-darwisy will 7 month next week...huhuhu...dah besar anak ummi skrg.


with lurve

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

This paragraρh iѕ actually a nice оnе іt helps new іnternet
vіewers, ωho aге wishing for
blogging.

Fееl fгеe to vіsit my sitе
... may tinh