Note :-

Hai member's...

Sudi-sudikanlah menjengah ke blog tak seberapa ini dan jangan lupe tinggalkan jejak anda, kalau ade masa aku jelajah blog korang pulak =)

Yang penting FOLLOW aku tau...


P/S :- Blog ini memang carca-marba, aku menulis ikut keadaan aku dan kehidupan aku...harap maklum... =)

~ me only me ~

~ us ~

Daisypath Anniversary tickers

Our Anniversary

~ Ahmad Habib Ad-Darwisy ~

Our Little Khalifah

 IAmPregnant Ticker
Lilypie Pregnancy tickers
 BabyFetus Ticker

Selasa, 2 November 2010

.01.11.10.



83

01.11.10

tarikh keramat bagi aku yang baru menapak ke alam pekerjaan. *actually tarikh aku sah jawatan tetap as pembantu tadbir...muaahahaha* pejam-celik...pejam-celik dah 4 tahun aku kerja kat Universiti Tenaga Nasional nie. Alhamdulillah...


aku kerja dibahagian Pentadbiran, Kolej Teknologi Maklumat *tingkat teratas sekali...level 6*




dan yang paling penting my lil' bun now 7 month...wweehhhooo...






me : banyak betul perubahan yang berlaku...aku tetap aku...


with lurve

Tiada ulasan: