Note :-

Hai member's...

Sudi-sudikanlah menjengah ke blog tak seberapa ini dan jangan lupe tinggalkan jejak anda, kalau ade masa aku jelajah blog korang pulak =)

Yang penting FOLLOW aku tau...


P/S :- Blog ini memang carca-marba, aku menulis ikut keadaan aku dan kehidupan aku...harap maklum... =)

~ me only me ~

~ us ~

Daisypath Anniversary tickers

Our Anniversary

~ Ahmad Habib Ad-Darwisy ~

Our Little Khalifah

 IAmPregnant Ticker
Lilypie Pregnancy tickers
 BabyFetus Ticker

Jumaat, 3 September 2010

.S.H.R.2010.

oleh kerana raya nak dekat, opismate ajak bergambar *admin sajer =D*...dan tukang meng-edit gmbar tiap-tiap tahun adalah AKU org nyer...hihihi...nak buat camner??...dh aku suke edit-edit gmbr.
so, ini lah hasilnyer...nak komen silakan...1st time buat animated nie...wee~

*sori x nak dapat sertakan gmbar ...sbb video berat..hukhuk...dpt sertakan plot gmbr dibawah nie... =(*









SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

MAAF ZAHIR & BATIN


with lurve


Tiada ulasan: