Note :-

Hai member's...

Sudi-sudikanlah menjengah ke blog tak seberapa ini dan jangan lupe tinggalkan jejak anda, kalau ade masa aku jelajah blog korang pulak =)

Yang penting FOLLOW aku tau...


P/S :- Blog ini memang carca-marba, aku menulis ikut keadaan aku dan kehidupan aku...harap maklum... =)

~ me only me ~

~ us ~

Daisypath Anniversary tickers

Our Anniversary

~ Ahmad Habib Ad-Darwisy ~

Our Little Khalifah

 IAmPregnant Ticker
Lilypie Pregnancy tickers
 BabyFetus Ticker

Ahad, 10 Mei 2009

The Day v3

Sori sangat-sangat...terlalu lama nak continue gambar masa wedding hari tu....
Coz....
- tak sempat
- tak ada masa
- bz ngan keje yang tak pernah habis
- dpt masuk entri yang biasa-biasa jer
- gambar terlalu banyak nak di upload
So...kawan-kawan ku ini lah gambar yang dapat aku upload....
sudi-sudi kan lah melihat nya...
Melangkah Ke Upacara Yang Seterusnya...penah seh...

___________________________________________________


Upacara Memotong Kek


The Cake...very delicious...yum..yum..




Upacara Memotong Pulut Kuning


___________________________________________________


The Outdoor Session




i love this....

and also this....

i like it...









gambar ini yang paling aku suke sangat2...
Ucapan Terima kasih kepada Abah n Mak yang banyak tolong anakanda mu ini dalam urusan perkahwinan anakanda mu ini, terima kasih pada ayahanda n bonda ku yang merestui perkahwinan anakanda mu ini dengan pilihan ku, tak lupa juga pada sedara-mara, ipar-duai dan jiran-jiran orang kampung ku yang banyak bertungkus-lumus menjayakan majlis perkahwinan aku ini...hanya doa dapat ku berikan semoga kalian semua dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki...TERIMA KASIH BANYAK-BANYAK...
ALHAMDULILLAHHIRABBILAL-AMIN....

Tiada ulasan: