Note :-

Hai member's...

Sudi-sudikanlah menjengah ke blog tak seberapa ini dan jangan lupe tinggalkan jejak anda, kalau ade masa aku jelajah blog korang pulak =)

Yang penting FOLLOW aku tau...


P/S :- Blog ini memang carca-marba, aku menulis ikut keadaan aku dan kehidupan aku...harap maklum... =)

~ me only me ~

~ us ~

Daisypath Anniversary tickers

Our Anniversary

~ Ahmad Habib Ad-Darwisy ~

Our Little Khalifah

 IAmPregnant Ticker
Lilypie Pregnancy tickers
 BabyFetus Ticker

Jumaat, 8 Mei 2009

.: Happy Mother's Day :.

Emmm...Hari Ibu...hari yang paling gembira untuk disambut untuk kaum-kaum ibu sedunia...sayangi lah ibu anda yang telah melahirkan anda...membesarkan anda...pengorbanan yang telah beliau berikan amat bermakna untuk anda...

Aku...aku bersyukur kerana dilahirkan dari perut ibuku...walaupun aku dibesarkan dengan keluarga angkat...sekarang bila sudah meningkat usia...baru aku sedar betapa besarnya pengorbanan ibuku sewaktu melahirkan aku... TERIMA KASIH yang aku dapat ucapkan... ingin membalas jasamu tak terbalas oleh aku... hanya hari tua mu yang akan ku balas dengan menjagamu hingga akhir nafasmu... Insyaallah...

Kini aku bergelar seorang isteri... memilik 3 ibu sekaligus... iaitu ibu yang melahirkan aku... ibu yang membesarkan aku... ibu merangkap ibu mertuaku... hehehe...macam cerita ibu mertuaku pulak...


Ini lah ibu-ibuku yang aku sayangi...hanya doa dapat aku beri...semoga mereka cekal menghadapi liku-liku hidup, menjadi ibu yang solehah, di panjangkan umur dan dimurahkan rezeki dan juga dipermudahkan kehidupan yang mereka tempuhi tiap hari...amiinnn...




Dapatkan Mesej Bergambar di Sini



Dapatkan Mesej Bergambar di Sini



Dapatkan Mesej Bergambar di Sini



Dapatkan Mesej Bergambar di Sini



Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

Tiada ulasan: