Note :-

Hai member's...

Sudi-sudikanlah menjengah ke blog tak seberapa ini dan jangan lupe tinggalkan jejak anda, kalau ade masa aku jelajah blog korang pulak =)

Yang penting FOLLOW aku tau...


P/S :- Blog ini memang carca-marba, aku menulis ikut keadaan aku dan kehidupan aku...harap maklum... =)

~ me only me ~

~ us ~

Daisypath Anniversary tickers

Our Anniversary

~ Ahmad Habib Ad-Darwisy ~

Our Little Khalifah

 IAmPregnant Ticker
Lilypie Pregnancy tickers
 BabyFetus Ticker

Jumaat, 20 Februari 2009

The Day v2

Majlis Perkahwinan aku yang berlangsung 25 Januari 2009
Zuliza & Mohd Al-Amin



ini lah pelamin aku yang dihiasi indah...


Upacara berarak with the cute flower girls

me with hubby and the 'pengapit'

thanks a lot to zammamy and liena kerana sudi jadi pengapit aku...huhuhu






Sesi makan beradap

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sesi foto memfoto with the family...hehehe


with kakak n abang aku




liena + me + hajar
nak interframe jugak budak2 nie...hehehe


Thanks to zammamy n liena yang sudi jadi pengapit tak bertauliah aku...hehehe

Keluarga & Saudara-mara Amin



with my real father n mother



with abah n mak

with makcik-makcik n adik-adik sedara yang nak interframe jugak...huhuhu

huhuhu...banyak gambar-gambar nak upload kat dlm nie...nnt aku sambung dalam posts yang akan datang....

to be continued...

Tiada ulasan: