Note :-

Hai member's...

Sudi-sudikanlah menjengah ke blog tak seberapa ini dan jangan lupe tinggalkan jejak anda, kalau ade masa aku jelajah blog korang pulak =)

Yang penting FOLLOW aku tau...


P/S :- Blog ini memang carca-marba, aku menulis ikut keadaan aku dan kehidupan aku...harap maklum... =)

~ me only me ~

~ us ~

Daisypath Anniversary tickers

Our Anniversary

~ Ahmad Habib Ad-Darwisy ~

Our Little Khalifah

 IAmPregnant Ticker
Lilypie Pregnancy tickers
 BabyFetus Ticker

Jumaat, 1 April 2011

.A.H.A.D.v4.

 103


HAPPY BIRTHDAY MY SWEET LIL' BUN...
AHMAD HABIB AD-DARWISY
1 Year...




yeahhh...anak ummi dh besar dh....huhuhu teringat balik mengandungkan sikecik tomei ini...semua kenangan...detik2 mengandungkan dia, detik2 melahirkan dia semuanya indah... inilah keindahan ciptaan Allah S.W.T kepada anak-cucu Nabi Adam R.A. .... Subhanallah...


terasa nak +1 lagi...hihihi...tapi kene tggu 2@3 thn lagi biar si kecik makin lasak ini besar n pandai.... =)


besok buat majlis kecilan sempena kelahiran pertama beliau ke dunia ini...ummi doakan anak ummi ini menjadi anak yang soleh, anak yang pandai didunia dan diakhirat, anak yang sentiasa doakan ummi n walid dia...aamiinn...


p/s : tak sangka dh 1tahun anak aku nie...mesih teringat lagi mengandungkan dia, melahirkan dia...kalo nk tau citer kelahiran anak aku ini..click la disini...


with lurve

Tiada ulasan: