Note :-

Hai member's...

Sudi-sudikanlah menjengah ke blog tak seberapa ini dan jangan lupe tinggalkan jejak anda, kalau ade masa aku jelajah blog korang pulak =)

Yang penting FOLLOW aku tau...


P/S :- Blog ini memang carca-marba, aku menulis ikut keadaan aku dan kehidupan aku...harap maklum... =)

~ me only me ~

~ us ~

Daisypath Anniversary tickers

Our Anniversary

~ Ahmad Habib Ad-Darwisy ~

Our Little Khalifah

 IAmPregnant Ticker
Lilypie Pregnancy tickers
 BabyFetus Ticker

Isnin, 6 Disember 2010

:Selamat.Tahun.Baru.Hijrah.1432:

92


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini



Hari ini, kita akan melangkah ke tahun baharu hijrah. Saya kongsikan Doa Akhir tahun dan Doa Awal Tahun Hijrah untuk di baca petang ini (Isnin, 06 Dec 2010). Semoga semua amalan kita di terima dan semua dosa di ampunkan oleh-Nya. Dan semoga kita menjadi insan lebih mulia, lebih bertakwa dan berhijah menjadi lebih baik dari sebelum ini. Amin…




Doa Akhir Tahun. Dibaca 3 kali pada penghujung waktu Asar, sebelum masuk waktu Maghrib.







Doa Awal Tahun. Dibaca sebanyak 3 kali selepas solat Maghrib.





me : tak sangka pejam-celik2...dah masuk tahun baru jer dah...hurmmm...angka makin naik, betol x??

with lurve

Tiada ulasan: