Note :-

Hai member's...

Sudi-sudikanlah menjengah ke blog tak seberapa ini dan jangan lupe tinggalkan jejak anda, kalau ade masa aku jelajah blog korang pulak =)

Yang penting FOLLOW aku tau...


P/S :- Blog ini memang carca-marba, aku menulis ikut keadaan aku dan kehidupan aku...harap maklum... =)

~ me only me ~

~ us ~

Daisypath Anniversary tickers

Our Anniversary

~ Ahmad Habib Ad-Darwisy ~

Our Little Khalifah

 IAmPregnant Ticker
Lilypie Pregnancy tickers
 BabyFetus Ticker

Khamis, 17 Julai 2008

REUNION for SPM 2003, SMKSAAS Kajang

aku mendapat khabar yang akan ada REUNION untuk bdak2 SPM 2003...huhuhuhu...dah 5 tahun aku meninggalkan SAAS rupe nyer...banyak kenangan2 yang aku tinggalkan di sekolah ku itu...dan sekarang banyak perubahan yang berlaku disekolah itu...sekarang dah ade makmal komputer...huhuhu...jeles tul aku ngan bdak2 sekarang nie...eemmm...kalau la masa boleh diputar kembali, aku nak enjoy puas2 masa sekolah dulu...tp kita tiada kuasa untuk mengubah masa yang Allah s.w.t telah tetapkan..."hidup mesti diteruskan"..."life must go on"...rindu nye kat kawan-kawan lama aku...masihkah ingat dieorang pada aku lagi??...smua nye mendiamkan diri setelah abis belajar...
tak mengapa la...1 hari nnt aku akan jumpa gak ngan dieorg smua... =)




EVEN : REUNION FOR SPM 2003

TIME : 8.00 PM TILL MERDEKA DAY

DATE : 30/OGOS/2008 (Sabtu)

PLACE : WHITE HOUSE (disebelah bekas tapak D'KAMPUNG, tepi jalan)

COST : RM 15.00

THEME : DENIM & RANGGI


p/s: kalau ada sape2 yang kenal budak2 spm 2003, smksaas kajang...diminta hadir la dalam even nie...dapat memeriahkan lagi even nie...(O_~v)

FLYERZZ INI DITAJA KHAS DARI SAUDARA ARMAN@AZMAN

gathering flyerzz..

flyerzz gathering v.2

Tiada ulasan: