Note :-

Hai member's...

Sudi-sudikanlah menjengah ke blog tak seberapa ini dan jangan lupe tinggalkan jejak anda, kalau ade masa aku jelajah blog korang pulak =)

Yang penting FOLLOW aku tau...


P/S :- Blog ini memang carca-marba, aku menulis ikut keadaan aku dan kehidupan aku...harap maklum... =)

~ me only me ~

~ us ~

Daisypath Anniversary tickers

Our Anniversary

~ Ahmad Habib Ad-Darwisy ~

Our Little Khalifah

 IAmPregnant Ticker
Lilypie Pregnancy tickers
 BabyFetus Ticker

Khamis, 28 April 2011

.My.Wish.List.v1.

106
sumber gambar:en.google




aku rase entry kali nie agak lambat untuk aku update...harap korang sudi lagi menjengok kat blog aku yang tak seberapa nie...*wink...wink*


ok, kali nie aku nak cer citer kat korang tentang My Wish List ... ini bukan ada kene mengena dengan azam tahunan ok... ini yang aku idam-idamkan sejak aku berfikir yang ape aku nak dalam hidup aku ini...korang semua pasti ada yang korang mahukan dalam kehidupkan korangkan. 


masa menjadi budak2 hingusan dulu...*hihihihi* (perasan jer aku nie kan) 
aku nak sebuah kereta...*demand jer aku kan...huhuhu* Yes!!...kereta sport...time tue aku mmg giler kan Satria GTi ... itu dulu...


Proton Satria GTI


sekarang bila dah dewasa...fikiran dah matang boleh fikir +ve & -ve ...dah mula berkerja aku cuma dapat beli kereta ini jer laa...*ok wat...kereta idaman sekarang la kan...byk permintaan tau korang *


Perodua Myvi


hahaha...xboleh blah kan??...ok, tuk future lak...opkos la aku dh beranak-pinakkan ada anak yang comel2 kan...aku idamkan kereta ini...


Toyota Estima Aeras


dan ini...


Toyota Vellfire


hahahaha....ntah ape2 kan wish list aku kan...macam banyak duit jer aku nie...huhuhu...itu kalau dapat la kereta nie in future...in future pon mesti kereta2 lagi hebat dari sekarang tak mustahil kan???....


now...yang aku dok terbayangkan kereta ini selepas myvi aku tue...huhuhu...


Toyota Caldina GT4


aarrgghhh...dh dok meleleh air liur aku tgk kereta ni...huhuhu...ianya hanya impian & harapan setiap yang bergelar manusia...korang lak ape yang korang impikan??...cer citer la kat aku...


ok, tunggu next entry My Wish List v2 ok...


p/s : tp myvi aku tetap aku jaga smpai habis bayar...hahahaha...*syg woo...duit gaji pertama aku beli kereta myvi nie...aku syg kat kereta myvi blacky aku nie*


p/s1 : angan-angan akan menjadi kenyataan andai kita kuat berusaha (@_@v)


with lurve

3 ulasan:

FeezaAkashah berkata...

aku pilih toyota caldina..... perghhh tu pn impian aku gak tu...huhuhhu insyaallah... usaha tangga kejayaan...^_^

zue_amin berkata...

feeza : tau xper...aku tgh dok giler keter nie...huhuhu...chayok2!!

Tanpa Nama berkata...

IDEA DESIGN TV Kabinet PILIHAN RAMAI.
51 IDEA DESIGN Kabinet TV PILIHAN RAMAI