Note :-

Hai member's...

Sudi-sudikanlah menjengah ke blog tak seberapa ini dan jangan lupe tinggalkan jejak anda, kalau ade masa aku jelajah blog korang pulak =)

Yang penting FOLLOW aku tau...


P/S :- Blog ini memang carca-marba, aku menulis ikut keadaan aku dan kehidupan aku...harap maklum... =)

~ me only me ~

~ us ~

Daisypath Anniversary tickers

Our Anniversary

~ Ahmad Habib Ad-Darwisy ~

Our Little Khalifah

 IAmPregnant Ticker
Lilypie Pregnancy tickers
 BabyFetus Ticker

Jumaat, 26 November 2010

.Balik Kampung.

89



minggu ini penuh dengan ke'Sakit'an...Versi lengkap nyer Demam+Selesema+Batuk = Complete Set!!
So, ape lagi dapat cuti FREE 3hari (mc daa)...datang kerja dengan batuk xhenti2...tekak rasa gatal jer dan kahak payah nak dikeluarkan...aduuhhh...

so, nak jadikan cerita hari nie cadang nak balik kg mak mertua *kat Batu Kurau,Perak*...konon nyer dah plan nak naik KTMB...waa...syookk maa...lame giler xnaik keretapi lama nie...dulu mase Mr.Suami stay kat Gemas dulu, boleh dikatakan 2minggu sekali mesti balik sane naik train nie. skrg dah tansfer ker selangor nie 2hari sekali balik kajang...huhuhu...dah ade anak la kate kn...mesti rindunyer...huhuhu *omaknyer pon...huhuhu*

*will be update next week


with lurve

Tiada ulasan: