Note :-

Hai member's...

Sudi-sudikanlah menjengah ke blog tak seberapa ini dan jangan lupe tinggalkan jejak anda, kalau ade masa aku jelajah blog korang pulak =)

Yang penting FOLLOW aku tau...


P/S :- Blog ini memang carca-marba, aku menulis ikut keadaan aku dan kehidupan aku...harap maklum... =)

~ me only me ~

~ us ~

Daisypath Anniversary tickers

Our Anniversary

~ Ahmad Habib Ad-Darwisy ~

Our Little Khalifah

 IAmPregnant Ticker
Lilypie Pregnancy tickers
 BabyFetus Ticker

Khamis, 7 Oktober 2010

.REUNION PLKN 2004.

dah bape hari aku xupdate blog nie...huhuhu...byk keje daa...

aku tiap2 hari mesti dengar SINAR FM...bila tang berita mesti mention pasal Reunion PLKN dari tahun 2004-2010 pada 9/10/10 nie disemua tempat Kem yang beroperasi.

tiba-tiba aku terkenang kembali nostalgia aku kat Kem PLKN Kg. Bharu (L) Air Tawar, Lumut, Perak. Memang kenangan yang tak leh dilupakan. Rindu ngan kawan-kawan aku 1 team ...dan yang paling memori sangat2, aku bertemu jodoh yang tak disangka iaitu Mr.Suami ku   

So, Aku search Mr.Google tuk cari kem aku masih beroperasi ke x??...dan taraaa....

WHAAATTTT!!!!..... dah tak beroperasi dah???....huhuhu...kat situ la byk memori yg xleh dilupakan...so, mmg xminat nak g pon...harharhar...  

ape-ape pon...bila terlibat dalam PLKN nie, aku baru tahu yang aku bakal dewasa dan perlu menjadi lebih matang dalam segala hal...

me : miss my old buddies @ PLKN...masihkah diaorg ingat lagi padaku??...huhuhu

with lurve

Tiada ulasan: