Note :-

Hai member's...

Sudi-sudikanlah menjengah ke blog tak seberapa ini dan jangan lupe tinggalkan jejak anda, kalau ade masa aku jelajah blog korang pulak =)

Yang penting FOLLOW aku tau...


P/S :- Blog ini memang carca-marba, aku menulis ikut keadaan aku dan kehidupan aku...harap maklum... =)

~ me only me ~

~ us ~

Daisypath Anniversary tickers

Our Anniversary

~ Ahmad Habib Ad-Darwisy ~

Our Little Khalifah

 IAmPregnant Ticker
Lilypie Pregnancy tickers
 BabyFetus Ticker

Khamis, 14 Mei 2009

.: New Tagged From Misz :.


Siapa KEKASIH anda?
My hubby la...sape lagi...huhuhu

Macam mana die MELAMAR anda?
eemm...camner ekk??...lupe lak...ahaks...
of course la by phone...sbb die dok jauh...huhuhu...


Ape perkara yang paling BODOH penah dilakukan oleh korang?
eemm...senyap...tak tahu nak cakap ape...hahaha

Korang still KAPEL ke?
bukan Kapel jew....dah married laa...

Sila TEMPEK gambar BF/GF korang.
eerrmm...nk jugak ker??....malu laa...hahaha...
wawa

the latest one...b4 he going to work...


Senaraikan 6 perkara yang korang SUKA pasal si dia?
~ seorang yang memahami...understanding
~ Loving
~ Penyabar
~ agak tegas...biase la askar la kata kan...hehehe
~ but...he's a romantic person
~ seorang yang jujur


Ape korang nak cakap bile BF/GF korang kalo dia BUANG korang dari Life dia?
eeemmm...kita BUANG dia dari Lifa kite gak....hahaha...sengal...

Tagged...

To every one who read my email...just 4 fun...

especially : Muna...nina...zharif...mohd al-amin...

Tiada ulasan: