Note :-

Hai member's...

Sudi-sudikanlah menjengah ke blog tak seberapa ini dan jangan lupe tinggalkan jejak anda, kalau ade masa aku jelajah blog korang pulak =)

Yang penting FOLLOW aku tau...


P/S :- Blog ini memang carca-marba, aku menulis ikut keadaan aku dan kehidupan aku...harap maklum... =)

~ me only me ~

~ us ~

Daisypath Anniversary tickers

Our Anniversary

~ Ahmad Habib Ad-Darwisy ~

Our Little Khalifah

 IAmPregnant Ticker
Lilypie Pregnancy tickers
 BabyFetus Ticker

Jumaat, 19 Oktober 2007

.: sayang ku :.

sayang ku...mohd al-amin bin mat daud...

nama mu terpaut dihati ku...walaupun aku terlambat untuk mengenali diri mu...
kau hadir tika ku dilanda kegelisahan...walaupun kau sangup tunggu aku tuk Seribu Tahun lagi...
kau telah ditakdirkan untuk aku cintai...aku bersyukur Ya Allah...kau telah hadiah kan aku seroang lelaki yang penyayang, setia, jujur, ikhlas menerima diri ku dan beriman padaMu Ya Allah...

sayang ku...

akan ku setia pada dirimu,
akan ku jujur pada mu,
akan ku menyayangi mu seluruh jiwa ku,
akan ku mengikhlaskan diriku menerima dirimu seadanya,
walaupun dirimu tidak sekaya mana...

jika takdir kita tuk bersama, akan ku kukuh kan ikatan cinta kita...
jika takdir bukan tuk kita bersama, ku doakan agar kau dapat pasangan yang terbaik tuk mu sayang...

kerana aku terlalu sayang padamu...
kerana aku tau kau bukan lelaki lain yang pernah aku kenal...
kerana kau terlalu istimewa buat diriku...
kerana keistimewaan dirimu itu la yang aku menerima mu walaupun terlambat...
kerana aku tau kau pasti menunggu ku tuk Seribu Tahun...

aku tetap menyayangi dirimu selama nya sayang...

Tiada ulasan: