Note :-

Hai member's...

Sudi-sudikanlah menjengah ke blog tak seberapa ini dan jangan lupe tinggalkan jejak anda, kalau ade masa aku jelajah blog korang pulak =)

Yang penting FOLLOW aku tau...


P/S :- Blog ini memang carca-marba, aku menulis ikut keadaan aku dan kehidupan aku...harap maklum... =)

~ me only me ~

~ us ~

Daisypath Anniversary tickers

Our Anniversary

~ Ahmad Habib Ad-Darwisy ~

Our Little Khalifah

 IAmPregnant Ticker
Lilypie Pregnancy tickers
 BabyFetus Ticker

Isnin, 29 Oktober 2007

.: dihari pertunangan ku - 27/10/2007 :.

- Sekitar dihari majlis pertunangan ku -

.:nie la hantaran yang aku buat lawa x??..hehehe...mesti la lawa...kankankan....:.



.:aku dgn wajah berseri dihari pertunangan..."thanks to kak k sbb sudi make-up kan sy":.




.:aku dgn abah n mak aku sygi...doakan kanlah anakmu ini bahagia selama2 nya...:.

.:mase pihak lelaki datang bertandang tuk memulakan majlis pertunangan nie:.



.:mase mak mertua sarung kan cincin dijari ku...touching la jap...huhuhuh:.



.:aku bersama dgn keluarga mertua:.


kini aku telah digelar sebagai tunang mohd al-amin. aku berharap dgn ikatan pertunangan ini aku dan amin dapat bersama selamanya...amiinnn...

Tiada ulasan: