Note :-

Hai member's...

Sudi-sudikanlah menjengah ke blog tak seberapa ini dan jangan lupe tinggalkan jejak anda, kalau ade masa aku jelajah blog korang pulak =)

Yang penting FOLLOW aku tau...


P/S :- Blog ini memang carca-marba, aku menulis ikut keadaan aku dan kehidupan aku...harap maklum... =)

~ me only me ~

~ us ~

Daisypath Anniversary tickers

Our Anniversary

~ Ahmad Habib Ad-Darwisy ~

Our Little Khalifah

 IAmPregnant Ticker
Lilypie Pregnancy tickers
 BabyFetus Ticker

Rabu, 17 Oktober 2007

"Detik" yang penuh....?

"detik" yang mengembirakan aku...
masa nya datang bagai air sungai yang terus berlalu...
adakah aku sudah bersedia untuk menempuh "detik"
itu??...
tidak terlinas difikiranku untuk menghampiri "detik" itu...
mungkin Allah sudah tetapkan "detik" itu perlu aku lalui...
masa "detik" itu perlu aku lalui...
Ya Allah, berilah aku kesabaran, kekuatan, ketulusan,
kejujuran dalam menempuhi "detik" itu....
Ya Allah, andai dia terbaik buatku dekatkan lah dia padaku
andai dia bukan untuk ku, Kau tetapkan dia dengan
pasangan yang terbaik untuk dia...
Amin...

Tiada ulasan: